سفره‌های اطعام علوی در مازندران پهن شد

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 23:21
ساری- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از فعال شدن آشپزخانه‌های اطعام علوی در تمامی شهرستان‌های استان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش ایرنا، میثم معافی روز دوشنبه در نشست شورای زکات مازندران در ساری با بیان اینکه ولایت امیرالمؤمنین (ع) بزرگترین سرمایه شیعیان است، اظهار کرد: غدیر به عنوان عید اکبر، فرصتی بی‌نظیر برای تجلی فرهنگ مهربانی و احسان در جامعه به شمار می‌رود.

وی با استناد به فرموده امام صادق (ع) که روز غدیر را روز اطعام‌الطعام نامیده‌اند، گفت: در دهه امامت و ولایت و ایام منتهی به عید غدیر، آشپزخانه‌های اطعام علوی در تمامی شهرستان‌های استان فعال است.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران افزود: هدف از برگزاری این پویش، ترویج سنت حسنه اطعام و پذیرایی از نیازمندان و محبان امیرالمؤمنین علیه السلام در دهه ولایت و امامت و روز عید غدیر است که با مشارکت خیرین، مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی محقق می‌شود.

سفره‌های اطعام علوی در مازندران پهن شد

معافی با بیان اینکه سال گذشته در این ایام با فعالیت ۱۳۶ آشپزخانه علوی، ۲۸۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد، از خیرین و مردم شریف استان دعوت کرد تا با پیوستن به این پویش در فیض این ایام مبارک سهیم شوند.

وی خاطرنشان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق اپلیکیشن صدقه من در بازار و مایکت در این پویش خداپسندانه در اطعام نیازمندان مشارکت کنند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.