وداع با شهید فراجا در نودو سومین قرار شبانه گیلانی‌ها

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 23:33
رشت- ایرنا- نودو سومین قرار شبانه گیلانی‌ها با حضور گسترده مردم و وداع با «علی‌اصغر شادکام» شهید جانباز قطع نخاع بالای ۷۰ درصد همراه شد.

به گزارش دوشنبه شب خبرنگار ایرنا، شهید «علی‌اصغر شادکام» از کارکنان فرماندهی انتظامی استان گیلان در سال ۱۴۰۱ حین انجام ماموریت در ایست و بازرسی عنبران آستارا بر اثر زیرگرفته‌ شدن توسط خودروی متخلف دچار جراحت شدید و قطع نخاع شد و پس از سال‌ها تحمل عوارض ناشی از جانبازی، به شهادت رسید.

این مامور وظیفه‌شناس در جریان کنترل خودروهای عبوری و برخورد با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که راننده آن به دستور ایست پلیس بی‌توجهی کرده بود، مورد هجوم قرار گرفت.

راننده خودرو با زیر گرفتن این مامور از محل متواری شد که در پی آن، نامبرده دچار آسیب جدی و قطع نخاع و به عنوان جانباز با درصد بالای ۷۰ درصد شناخته شد.

این شهید والامقام در سال‌های پس از حادثه، با وجود تحمل رنج ناشی از جراحت، سرانجام به فیض شهادت نائل آمد و از وی یک پسر پنج ساله به یادگار مانده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.