معاون استاندار بوشهر: انشعابات غیرمجاز برق تعیین تکلیف شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 23:51
بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های عمران شهری در دشتستان گفت: انشعابات غیرمجاز برق تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رجائی عصر دوشنبه در بازدید از روند توسعه زیرساخت های عمران شهری در برازجان اظهار کرد: با توجه به مصوبه قانونی ابلاغی دولت، تعیین تکلیف قانونی انشعابات غیرمجازبرق ضروری بوده و انتظار می رود شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر هرچه سریعتر این مورد را دستور کار قرار دهد.

رجائی ضمن تاکید برمدیریت اصولی شبکه برق و اشاره به پیامدهای فنی و ایمنی ناشی از استفاده غیرمجاز از شبکه برق، خاطر نشان کرد: تعیین تکلیف قانونی انشعابات غیرمجاز در پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش آسیب به تأسیسات و تجهیزات توزیع نیروی برق بسیار تاثیر گذار و مهم است.

وی خواستار اقدام هماهنگ و مرحله‌بندی‌شده با مشارکت دستگاه‌های ذیربط در راستای تسهیل در فرآیند قانونی ساماندهی، اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی عمومی و ضرورت همراهی ساکنان مناطق هدف برای نصب لوازم اندازگیری و خدمات‌رسانی پایدار شد.

معاون استاندار بوشهر در این سفر ضمن بازدید و بررسی مکان پیشنهادی احداث پست برق ۶ برازجان در راستای تاب آوری و توسعه شبکه برق این شهر،از مدرسه ۱۲ کلاسه درحال ساخت دانش آموزان کم توان ، بلوار در حال احداث لرده ، و مخزن ۵ هزار مترمکعبی در برازجان نیز بازدید نمود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.