با توجه به نقض مکرر آتش بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن این تهدید، به ساکنان بخشهای شمالی و شهرکهای نظامی در سرزمینهای اشغالی هشدار میدهیم که اگر نمیخواهند آسیب ببینند، منطقه را ترک نمایند.
قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا(ص) با اشاره به تهدید نخستوزیر رژیم صهیونیستی به بمباران ضاحیه و بیروت تصریح کرد: با توجه به نقض مکرر آتشبس توسط رژیم، در صورت عملی شدن این تهدید، به ساکنان بخشهای شمالی و شهرکهای نظامی در سرزمینهای اشغالی هشدار میدهیم که اگر نمیخواهند آسیب ببینند، منطقه را ترک نمایند.
به گزارش ایسنا، قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا(ص) در اطلاعیهای عنوان کرد: نتانیاهو در ادامه شرارتهای خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.
قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا (ص) تصریح کرد: با توجه به نقض مکرر آتش بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن این تهدید، به ساکنان بخشهای شمالی و شهرکهای نظامی در سرزمینهای اشغالی هشدار میدهیم که اگر نمیخواهند آسیب ببینند، منطقه را ترک نمایند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.