رئیس دفتر رئیس‌جمهور به قم سفر کرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 00:17
قم- رئیس دفتر رئیس‌جمهور با سفر به قم به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن‌حاجی‌میرزایی شامگاه دوشنبه با ورود به قم، نخستین برنامه سفر خود را به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) اختصاص داد.

وی در بدو ورود به حرم مطهر، مورد استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم قرار گرفت و پس از آن با حضور در بخش‌های مختلف این آستان نورانی، به زیارت پرداخت.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در این سفر با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین عماد، معاون رئیس‌جمهور و مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت، در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) حضور یافت.

حاجی‌میرزایی پس از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، بر سر مزار شهید دکتر علی لاریجانی حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد و خاطره این چهره برجسته را گرامی داشت.

وی همچنین با حضور بر مزار سردار سپهبد شهید سید عبدالرحیم موسوی، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.