سامری: برای قهرمانی یک کوارتر کم آوردیم/ تیم ملی بسکتبال کار سختی خواهد داشت

خبرگزاری میزان سه شنبه 12 خرداد 1405 - 01:21
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: در ۲ بازی نهایی با تمام توان بازی کردیم و برای قهرمانی تنها یک کوارتر کم آوردیم.
خبرگزاری میزان -

حماد سامری در گفت‌و‌گو با میزان درباره مسابقات انتخابی باشگاه‌های غرب آسیا و نایب‌قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها اظهار داشت: با توجه به تعطیلی طولانی مدت لیگ، خودم انتظار زیادی از کیفیت بازی‌ها نداشتم، اما حقیقتا سطح فنی مسابقات خیلی خوب بود. تیم ما هم روند رو به رشدی داشت و بازی به بازی پیشرفت کردیم. ۲ بازی فینال به شدت باکیفیت بود.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در ارتباط با نمایش‌های خوب زردپوشان در فینال توضیح داد: در ۲ بازی نهایی با تمام توان بازی کردیم. فکر می‌کنم برای قهرمانی تنها یک کوارتر در بازی دوم کم آوردیم. با تمام احترامی که برای تیم خوب استقلال قائلم، اما اگر خطا‌های مجید رحیمیان بالا نمی‌رفت و او را تا آخر بازی در شرایط عادی در اختیار داشتیم، می‌توانستیم قهرمان شویم.

هدف این بود که بسکتبال را زنده نگه داریم

وی درمورد تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ مبنی بر برگزاری این رقابت‌ها با ۳ تیم بیان کرد: پس از اتفاقات رخ داده در کشور، همه افراد باید به شرایط عادی زندگی باز می‌گشتند و مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام می‌دادند. بسکتبال هم از این قاعده مستثنی نیست. از حق نگذریم با توجه به اتفاقات چند ماه گذشته، سال بسیار سختی برای مسئولان برگزاری مسابقات بود، مضاف بر اینکه هر باشگاه شرایط و مواضع خاص خودش را داشت و این مسئله هم تصمیم‌گیری را سخت‌تر می‌کرد. با همه چالش‌های موجود، در نهایت این فصل به سرانجام رسید و به فدراسیون و سازمان لیگ خسته نباشید میگویم.

سامری در خصوص غیبت و کناره‌گیری شهرداری گرگان در مسابقات انتخابی گفت: حیف شد که نیامدند. قطعاً با حضور آنها مسابقات جذاب‌تر می‌شد. البته لازم به ذکر است در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد، هر ۴ تیم موافقت کردند که بازی‌ها حتماً برگزار شود، البته که قرار بود آمل میزبان باشد. هدف این بود که بسکتبال را زنده نگه داریم و در این شرایط دیگر اینکه چه تیمی میزبان باشد به نفع کیست چندان اهمیت نداشت.

مانولوپولوس باید تدبیری بیندیشد

سرمربی تیم نفت آبادان درباره وضعیت تیم ملی خاطرنشان کرد: شرایط تیم ملی چندان عالی نیست و کار سختی در بازی‌های پیش‌رو خواهیم داشت. تیممان کمی جوان شده و باتوجه به غیبت برخی مهره‌ها، مانولوپولوس باید تدبیر خاصی بیندیشد تا در ۲ بازی انتخابی جام جهانی به مشکل نخوریم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.