زارعی: پرسپولیس قطعا نماینده ایران در آسیا نیست

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 01:36
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال می‌گوید باشگاه پرسپولیس به خاطر جایگاه در جدول فعلی، نمی‌تواند نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا سطح دو باشد.

به گزارش ایسنا، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال درباره باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای دریافت کرده‌اند گفت: تراکتور و استقلال و گل‌گهر بدون جریمه مجوز حرفه‌ای دریافت کردند. چادرملو و پرسپولیس هم با درج جریمه مجوز حرفه‌ای خود را اخذ کردند. اما باشگاه سپاهان به دلیل بارگذاری نکردن مدارک نتوانست مجوز حرفه‌ای بگیرد.

او همچینن درباره روند انتخاب نمایندگان ایران برای حضور در آسیا هم گفت: نام ۶ باشگاه اول جدول فعلی لیگ برتر، به AFC اعلام شده است و گفتیم که روند انتخاب نمایندگان ایران با چه سازو کاری خواهد بود. برهمین اساس جدول فعلی لیگ برتر معیار خواهد بود. بر همین اساس تراکتور و استقلال و به همراه یکی از تیم‌های گل‌گهر و چادرملو به AFC معرفی خواهند شد و پرسپولیس قطعا در این میان شانسی ندارد. از آنجا که گل‌گهر نسبت به چادرملو یک بازی بیشتر دارد در این زمینه محل ایراد است و درحال بررسی این موضوع هستیم اما در این میان پرسپولیس قطعا شانسی برای حضور در آسیا را ندارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.