هشدار بی سابقه سردار قاآنی درباره فعالسازی جبهه‌ها، باب‌المندب و شرارت جدید صهیونیست‌ها

همشهری آنلاین سه شنبه 12 خرداد 1405 - 06:24
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه هشدار داد: این اقدام، عزم محور مقاومت را برای توسعه پشتیبانی‌ها از هر دو جبهه، اقدام برای فعالسازی سایر جبهه‌ها و همسان‌سازی وضعیت ترافیکی تنگه باب‌المندب با تنگه هرمز رقم خواهد زد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حساب رسمی سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ویراستی با انتشار پیامی تاکید کرد: شرارت صهیونیست‌ها در لبنان و غزه در سایه حمایت‌های وقیحانه آمریکا، عزم محور مقاومت را برای توسعه پشتیبانی‌ها از هر دو جبهه، اقدام برای فعالسازی سایر جبهه‌ها و همسان‌سازی وضعیت ترافیکی تنگه باب‌المندب با تنگه هرمز رقم خواهد زد؛رژیم مفلوک صهیونی بداند جنایت توامان در جنوب لبنان و غزه، او را در گرداب عملیات‌های حزب‌الله و طوفان دوباره جوانمردان فلسطینی گرفتار خواهد کرد.

مذاکره‌ای که ۲ساعته جواب داد | تصمیم حمله تغییر کرد...

پشت پرده یک تسلیم؛ پاسخ نقض آتش‌بس بیانیه نیست، نقض آتش‌بس است | ادعای ترامپ؛ تماس تلفنی بسیار خوبی با نتانیاهو و حزب‌الله داشتم

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.