علی دایی اولین پیشنهاد سرمربی‌گری‌اش را از استقلال گرفت/ مدیرعامل استقلال: پرسپولیسی‌ها با شهریار خوب تا نکردند +ویدیو

خبرورزشی سه شنبه 12 خرداد 1405 - 07:30
فتح‌الله‌زاده از پیشنهاد سرمربی‌گری استقلال به علی دایی در آخرین سال‌های دوران بازی‌اش در پرسپولیس پرده برداشت.

علی فتح‌الله‌زاده مهمان قسمت سوم من‌تومن خبرورزشی بود. گفت‌وگویی که به میزبانی بهروز رهبری‌فرد انجام شد.

مدیرعامل اسبق استقلال در بخشی از صحبت‌های خود به سال‌های پایانی فوتبال علی دایی اشاره کرد و گفت: به شهریار بی‌احترامی شد و پرسپولیسی‌ها با او خوب تا نکردند؛ بازیکنی در آن سطح نباید در این‌که کجا برود بماند.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: من هم زرنگم و به‌قولی بو کشیدم؛‌ همان‌موقع با علی دایی برای هدایت استقلال صحبت کردم؛ البته که خیلی جدی نشد!

با توجه به اشارات فتح‌الله‌زاده، به نظر می‌رسد خاطره مذکور به اوایل دهه ۸۰ برمی‌گردد؛ زمانی که فتح‌الله‌زاده آخرین‌ماه‌های اولین دوره مدیریتی خود در استقلال را سپری می‌کرد و علی دایی هم کمی بعد از پرسپولیس جدا شد. دایی سال ۱۳۸۵ به سایپا پیوست و به‌طور همزمان هدایت این تیم را برعهده داشت.

روایت کامل مدیرعامل وقت استقلال درباره علی دایی را از دقیقه ۳۹:۵۰ لینک روبه‌رو ببینید: ویدیوی کامل قسمت سوم| من‌تومن با علی فتح‌الله‌زاده

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.