طبیعت‌گردی بدون تجهیزات، بازی با جان است

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 07:59
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر گفت: یک پیرمرد که برای جمع‌آوری گیاهان دارویی به ارتفاعات «سلطان‌آباد ازناو» رفته بود، بر اثر سقوط دچار مصدومیت از ناحیه سر شد.

محمودرضا ملکی ادامه داد: مصدوم با همکاری آتش‌نشانی و اورژانس از محل حادثه نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.

ملکی تصریح کرد: تیم‌های امداد و نجات بلافاصله پس از اطلاع از حادثه در ساعت ۱۶ روز گذشته به محل اعزام شدند و با استفاده از طناب، بسکت و تجهیزات کوهنوردی، عملیات انتقال مصدوم را انجام دادند.

وی با اشاره به حادثه تلخ هفته گذشته که در آن یک خانم هنگام جمع‌آوری گیاهان دارویی در ارتفاعات ملایر جان خود را از دست داده بود، بر لزوم رعایت نکات ایمنی تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر گفت: صعود انفرادی به ارتفاعات، نداشتن کفش و لباس مناسب و ضعف آمادگی جسمانی می‌تواند حادثه‌ساز و حتی مرگبار باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در روز سه‌شنبه ۱۲ خرداد، وی از شهروندان خواست هنگام حضور در ارتفاعات، نکات ایمنی را جدی بگیرند و از رفتن به مناطق صعب‌العبور به‌تنهایی خودداری کنند.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.