شهردار تهران: حضور مردم در غدیر نمایش عشق به اهل‌بیت(ع) است

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 08:18
شهردار تهران از مردم خواست با مشارکت گسترده در اجتماع و پیاده‌روی غدیر، در خلق یک جشن مردمی و باشکوه سهیم شوند.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، این عید بزرگ را نماد وحدت، همدلی و حرکت در مسیر ولایت دانست و از مردم برای حضور پرشور در اجتماع و پیاده‌روی بزرگ غدیر دعوت کرد.

زاکانی اظهار داشت: عید غدیر در حقیقت حامل یک پیام بزرگ الهی و اجتماعی است؛ پیامی مبتنی بر همیاری، پیوستگی حول محور ولایت و حرکت در مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف بلند ملتی که خداوند متعال به آن عزت بخشید.

وی افزود: بعثت و امتداد مسیر ولایت، همواره عامل اقتدار جبهه حق، مایه امید دوستان و سبب خواری و شکست دشمنان بوده است و امروز نیز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت انسجام، وحدت و حضور مردمی در صحنه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

شهردار تهران با دعوت از شهروندان برای مشارکت گسترده در برنامه‌های عید غدیر، تصریح کرد: ان‌شاءالله مردم عزیز با شور، نشاط و حضوری جدی در اجتماع و پیاده‌روی بزرگ غدیر در روز پنجشنبه، جلوه‌ای باشکوه از عشق و ارادت به اهل‌بیت(ع) و فرهنگ ولایت را به نمایش خواهند گذاشت.

زاکانی تأکید کرد: با تلاش، همراهی و حضور پررنگ مردم، مراسم امسال غدیر می‌تواند بیش از گذشته به تجلی وحدت، معنویت و سرمایه اجتماعی تبدیل شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.