به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن رستمیان، در مراسم بهرهبرداری از ساختمان جدید انستیتو کانسر بیمارستان امام خمینی، اظهار داشت: هدف ما از تجهیز این مرکز به مدرنترین دستگاههای پزشکی، ارتقای سطح خدمات درمانی و دستیابی به بهترین نتایج بالینی برای بیماران است تا با بهرهگیری از تکنولوژیهای روز دنیا، کیفیت زندگی و روند بهبودی بیماران بهبود یابد.
وی با اشاره به استانداردهای جهانی در درمان سرطان، خاطرنشان کرد که با اتخاذ رویکردی جامع در درمان (شامل جراحی، رادیوتراپی و سایر متدهای تخصصی)، میتوان نرخ بهبودی را به سطوح مطلوب جهانی (حدود ۷۰ درصد) رساند و گامی مؤثر در جهت کاهش رنج بیماران برداشت.
رستمیان در ادامه با قدردانی از خیرین و حامیان این پروژه، تأسیس این مرکز را یک گام بلند در جهت تکمیل زنجیره درمانی کشور دانست و افزود: ایجاد چنین زیرساختهای تخصصی، نه تنها جایگاه نظام سلامت کشور را ارتقا میدهد، بلکه امکان ارائه خدماتی جامع و تخصصی را برای تمامی اقشار مردم فراهم میآورد.







