ارتقای کیفیت درمان بیماران سرطانی

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 08:49
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی، بر ارتقای کیفیت درمان و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی برای دستیابی به نتایج بهینه در درمان بیماران سرطانی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن رستمیان، در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید انستیتو کانسر بیمارستان امام خمینی، اظهار داشت: هدف ما از تجهیز این مرکز به مدرن‌ترین دستگاه‌های پزشکی، ارتقای سطح خدمات درمانی و دستیابی به بهترین نتایج بالینی برای بیماران است تا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، کیفیت زندگی و روند بهبودی بیماران بهبود یابد.

‌وی با اشاره به استانداردهای جهانی در درمان سرطان، خاطرنشان کرد که با اتخاذ رویکردی جامع در درمان (شامل جراحی، رادیوتراپی و سایر متدهای تخصصی)، می‌توان نرخ بهبودی را به سطوح مطلوب جهانی (حدود ۷۰ درصد) رساند و گامی مؤثر در جهت کاهش رنج بیماران برداشت.

‌رستمیان در ادامه با قدردانی از خیرین و حامیان این پروژه، تأسیس این مرکز را یک گام بلند در جهت تکمیل زنجیره درمانی کشور دانست و افزود: ایجاد چنین زیرساخت‌های تخصصی، نه تنها جایگاه نظام سلامت کشور را ارتقا می‌دهد، بلکه امکان ارائه خدماتی جامع و تخصصی را برای تمامی اقشار مردم فراهم می‌آورد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.