۳۰۰۰ مورد نقض آتش‌بس غزه توسط اسرائیل؛ برجای ماندن نزدیک به ۱۰۰۰ شهید

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 08:50
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه از ثبت بیش از سه هزار مورد نقض آتش بس این منطقه توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد، نظامیان صهیونیست بیش از سه هزار بار آتش بس اعلامی در این منطقه را نقض کرده اند که در پی آن صدها تن به شهادت رسیده و اوضاع انسانی در این باریکه رو به وخامت گذاشته است.

در این بیانیه آمده است، نقض آتش بس غزه توسط رژیم صهیونیستی طی ۲۳۲ روز از زمان اعلام آن، باعث شهادت ۹۳۹ فلسطینی و زخمی شدن ۲ هزار و ۸۸۹ تن دیگر شده است.

همچنین در این مدت ۸۲ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده اند. پایبندی رژیم صهیونیستی به وارد کردن کمک های انسانی به غزه نیز بسیار کمرنگ بوده به طوری که به جای ۱۳۹ هزار کامیون تنها ۵۰ هزار کامیون حامل کمک های انسانی وارد این باریکه شده است. تخریب منازل و ساختمان های غیر نظامی در منطقه نیز ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.