مالکیت ۷۳ هکتار زمین به دانشگاه علوم پزشکی لرستان بازگشت

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 08:51
خرم‌آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مالکیت۷۳ هکتار از زمین های تحت مالکیت این دانشگاه در مجتمع پردیس کمالوند به مجموعه دانشگاه بازگشت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتر جلال‌الدین امیری روز سه شنبه بیان کرد: ۷۳ هکتار از اراضی تحت مالکیت دانشگاه در مجتمع پردیس کمالوند طی سنوات گذشته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده بود که مالکیت آن با پیگیری‌های انجام‌شده، دوباره به دانشگاه بازگشت.

وی افزود: پیگیری‌های حقوقی لازم از طریق استانداری لرستان و همچنین اداره کل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد و پرونده این اراضی به کمیسیون مستندسازی و حل اختلاف دستگاه‌های اجرایی ارجاع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: با صدور رای نهایی این کمیسیون که به‌تازگی ابلاغ شده است، حق مالکیت این ۷۳ هکتار زمین به دانشگاه علوم پزشکی لرستان بازگردانده شد.

امیری با اشاره به نیازهای زیرساختی حوزه سلامت استان گفت: هرچند اجرای طرح نهضت ملی مسکن از برنامه‌های مهم دولت به شمار می‌رود اما توسعه زیرساخت‌های درمانی، آموزشی و پژوهشی استان نیز از مطالبات جدی مردم است.

وی ادامه داد: بیمارستان در حال ساخت نیایش، بیمارستان اعصاب و روان و همچنین بخش‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در مجتمع پردیس کمالوند مستقر هستند و اراضی بازپس‌گرفته‌شده می‌تواند ظرفیت ارزشمندی برای توسعه این زیرساخت‌ها فراهم کند.

وی بیان کرد: بازگشت این زمین ها زمینه لازم برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای دانشگاه و ارتقای خدمات سلامت در استان را فراهم خواهد کرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.