کاپیتان سابق استقلال: قبل از آبی شدن، پرسپولیسی بودم!

خبرورزشی سه شنبه 12 خرداد 1405 - 09:15
پیروز قربانی، گلزن خاطره‌ساز دربی، برای نخستین‌بار فاش کرد پیش از حضور در استقلال، به همراه خانواده پرسپولیسی بوده است.

از آن نفراتی است که استقلالی‌ها بعد از شنیدن نامش، ناخودآگاه یاد دربی و آن گل لحظه آخری می‌افتند. گلی که نقطه پرتاب پیروز شد و با رقم زدن اولین برد دوران مربیگری امیر قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس، یکی از مهمترین لحظات درخشان سرمربی این روزهای تیم ملی را رقم زد.

پیروز پس از آن هم تا سالها با پیراهن آبی به میدان رفت و یکی از بهترین مدافعان تاریخ این تیم شد اما شاید برایتان جذاب باشد که بدانید او برای اولین بار به یک حقیقت در زندگی‌اش اعتراف کرده؛ پیروز تا قبل از ورود به فوتبال حرفه‌ای نه تنها استقلالی نبوده، بلکه پرسپولیس را دوست داشته!

قربانی گفت: «به تبعیت از پدرم، نه فقط من، بلکه کل فامیل پرسپولیسی بودند. حالا شرایط به گونه‌ای رقم خورد که ما به استقلال آمدیم. نمی‌شود جز این گفت. یکسری‌ها می‌آیند می‌گویند من از بچگی اینجوری بودم، آنجوری بودیم، خب چرا دروغ می‌گویید؟ واقعیت را بگویید. اصلا چیز بدی نیست به نظرم.»

او البته در تکمیل صحبت خود تاکید کرد: «در کشورهای خارجی هم زیاد اینطوری بوده است. محمدرضا منصوریان پرسپولیسی تیر، علیرضا منصوریان هم کاپیتان استقلال، چه ایرادی دارد؟»

پیروز که سالهاست نظر و سلیقه رنگی‌اش با دوران کودکی و نوجوانی کاملا فاصله گرفته، قطعا در سالهای نزدیک روی نیمکت استقلال هم خواهد نشست. او فعلا در اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر هدایت فجر را بر عهده دارد و نتایج موفقی با این تیم شیرازی گرفته. تا ببینیم تقدیر او در این مسیر چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بازیکن لیگ یکی فاش کرد: حسرت پرسپولیس را دارم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.