به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرحمن رستمیان، رئیس مجموعه بیمارستانی امام خمینی (ره) در آیین بهرهبرداری از پروژه ملی بیمارستان جدید انستیتو کانسر در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) گفت: مجموعه بیمارستانی امام خمینی شامل چهار بیمارستان میشود که انستیتو کنسر، یکی از این بیمارستانها است.
او با بیان اینکه پیشگیری و بیماریابی سرطان بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: ۳۵ درصد بار سرطان برای دخانیات است. پیشگیری و بیماریابی سرطان میبایست به موقع انجام شود.
رستمیان توضیح داد: این بیمارستان بیش از ۶۰۰ تخت دارد. فضای ICU را ۱۰ برابر کردهایم. همچنین میزان پیوند مغز استخوان دو برابر افزایش یافته است. ایمنوتراپی و سلتراپی نیز با کمک خیرین افزایش یافته است.
وی گفت: به دو تجهیز دیگر نیاز داریم، اگر این تجهیزات نیز تامین شود سرعت ارائه خدمات افزایش مییابد. سرطان، پرهزینهترین بیماری است.
ادامه دارد




