زارعی: پرسپولیس شانسی برای حضور در آسیا ندارد/ استقلال و تراکتور در جمع نمایندگان ایران

خبرگزاری میزان سه شنبه 12 خرداد 1405 - 09:16
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: پرسپولیس قطعا نماینده ایران در فصل آینده آسیا نخواهد بود.
خبرگزاری میزان -

مصطفی زارعی درباره باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای دریافت کرده‌اند اظهار داشت: استقلال، گل‌گهر و آلومینیوم بدون جریمه مجوز حرفه‌ای دریافت کردند. تراکتور، پرسپولیس و چادرملو هم با درج جریمه مجوز حرفه‌ای خود را اخذ کردند. سپاهان، فولاد، استقلال خوزستان، شمس‌آذر، ذوب‌آهن و پیکان هم مجوز ملی دریافت کردند و سایر باشگاه‌ها هیچ مجوزی نگرفتند. 

او درباره روند انتخاب نمایندگان ایران برای حضور در آسیا گفت: نام ۶ باشگاه اول جدول فعلی لیگ برتر، به AFC اعلام شده است و گفتیم که روند انتخاب نمایندگان ایران با چه سازو کاری خواهد بود. برهمین اساس جدول فعلی لیگ برتر معیار خواهد بود. بر همین اساس تراکتور و استقلال و به همراه یکی از تیم‌های گل‌گهر و چادرملو به AFC معرفی خواهند شد و پرسپولیس با توجه به معیار‌هایی که ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده‌ایم قطعا در این میان شانسی ندارد. از نظر میانگین امتیاز نیز گل گهر ۲ صدم امتیاز از پرسپولیس بیشتر دارد.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای عنوان کرد: از آنجا که گل‌گهر نسبت به چادرملو یک بازی بیشتر دارد در این زمینه محل ایراد است و درحال بررسی این موضوع هستیم، اما در این میان پرسپولیس قطعا شانسی برای حضور در آسیا را ندارد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.