تنبیه اسرائیل به سبک ایران در فوتبال اروپا

مشرق نیوز سه شنبه 12 خرداد 1405 - 09:31
نماینده مجلس ایرلند خواهان کناره‌گیری از بازی مقابل تیم فوتبال رژیم صهیونیستی به سبک ایرانی‌ها شد.

به گزارش مشرق، انصراف از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی را ورزشکاران ایرانی از دیرباز به جریان انداختند حالا این اقدام ایرانی‌ها در محافل بین المللی در حال تبدیل شدن به یک رفتار بشردوستانه برابر محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی شده است در همین رابطه امروز(سه‌شنبه) دیوید کولینان، نماینده مجلس ایرلند انصراف از بازی مقابل اسرائیل در لیگ ملت‌های اروپا را یک واجب اخلاقی عنوان کرد.

٧٣ درصد مردم ایرلند مخالف رویارویی با تیم رژیم صهیونیستی هستند.

تیم ملی ایرلند قرار است در ملت‌های اروپا به مصاف اسرائیل برود ولی از دو ماه گذشته چندین کمپین در این کشور برای انصراف از این بازی به راه افتاده است.

حالا نماینده مجلس ایرلند می‌گوید که از دست دادن ۶ امتیاز مقابل نسل‌کشی چه ارزشی دارد؟ دولت ایرلند باید از تصمیم مردم برای بازی نکردن مقابل اسرائیل که مرتکب به نسل‌کشی در غزه شده حمایت کند.

نماینده ایرلند عنوان کرد که اسرائیل در غزه فوتبالیست‌ها را به قتل رسانده، زمین‌های فوتبال را با خاک یکسان کرد و دولت کشور ما باید تصمیمی بگیرد که نشان دهد تا فدراسیون فوتبال را به انصراف از این بازی سوق دهد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.