قطع برق ۸۲ اداره پرمصرف استان مرکزی

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 09:43
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از قطع برق ۸۲ اداره پرمصرف در این استان خبر داد و گفت: پایش لحظه‌ای از طریق کنتورهای هوشمند، نظارت بر مصرف ادارات را با دقت کامل ممکن ساخته است.

 علی رضایی با اشاره به تکلیف دستگاه‌های اجرایی برای کاهش حداقل ۲۵ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۳ در ساعات اداری هشدار داد: در صورت عدم رعایت این الزام، شرکت توزیع نیروی برق ناچار به اعمال محدودیت با کنتورهای هوشمند خواهد بود.

وی افزود: سامانه پایش هوشمند، امکان رصد برخط مصرف تمامی دستگاه‌های اجرایی استان را فراهم کرده و هر گونه انحراف از الگوی تعیین شده، بلافاصله شناسایی و نسبت به قطع برق واحدهای متخلف اقدام می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تأکید کرد: مصرف برق دستگاه‌های اجرایی به صورت هوشمند پایش می‌شود و تداوم این نظارت‌ها با همراهی مسئولانه مدیران، امکان عبور از تابستان امسال با حداقل خاموشی و حداکثر بهره‌وری را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان، در روز 12 خرداد، رضایی خاطرنشان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با مدیریت بهینه سامانه‌های سرمایشی، خاموش کردن تجهیزات غیرضروری در ساعات غیراداری و رعایت دمای آسایش ۲۵ درجه، زمینه تحقق هدف کاهش ۲۵ درصدی مصرف را فراهم آورند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.