انتقاد از سکوت نخست‌وزیر هند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 09:47
تهران-ایرنا- رهبر حزب کنگره هند با متهم کردن نخست‌وزیر این کشور به سکوت در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی در لبنان و درگیری‌ها در غرب آسیا، از عملکرد «نارندرا مودی» در این زمینه انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری آنی نیوز، ‌جایرام رامش روز سه شنبه با انتشار پستی در شبکه ایکس تاکید کرد که مذاکرات ایالات متحده و ایران برای توقف جنگ در غرب آسیا ادامه دارد. تأثیر فوری چنین توافقی به معنای بازگشایی تنگه هرمز و فشار نزولی بر قیمت نفت خواهد بود که هر دو برای هند مفید است.

وی همچنین با اشاره به تنش‌های گزارش‌شده میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، خاطرنشان کرد: ترامپ با زبانی سرشار از دشنام و ناامیدی، خشم شدید خود را از نتانیاهو ابراز کرده است.

رامش اظهار کرد که چندین کشور اقدامات نظامی رژیم اسرائیل در لبنان را محکوم کرده‌اند، اما نخست وزیر مودی در این مورد سکوت اختیار کرده است.

وی افزود: جای تعجب نیست که تنها رئیس دولتی که به ویران کردن لبنان و خرابکاری در توافق آمریکا و ایران از سوی این رژیم ساکت مانده، نخست وزیر نارندرا مودی است.

این اظهارات در اوج بی‌ثباتی فزاینده منطقه‌ای و ادامه عملیات نظامی رژیم اسرائیل در لبنان بیان شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.