ببینید | ترامپ به نتانیاهو: اگر من نبودم، تا حالا در زندان بودی!

خبرآنلاین سه شنبه 12 خرداد 1405 - 10:07
خبرنگار اکسیوس در یک روایت از تماس تلفنی ترامپ با نتانیاهو گفت: در جریان این تماس، ترامپ به نتانیاهو گفت وقتی از او خواست دست نگه دارد و حملات به بیروت را پیش نبرد، به او گفت: اگر من نبودم، تا حالا در زندان بودی. منظورش هم پرونده فساد نتانیاهو و تلاش ترامپ برای صدور عفو برای او بود. به‌نظر می‌رسد در بخش‌های زیادی از این تماس، لحن گفتگو بسیار تند و حتی متشنج بوده است. ترامپ در جریان تماس به نتانیاهو گفته بود: برای کاری که می‌خواهی در لبنان انجام بدهی، خیلی دیوانه‌ای. در مجموع، ترامپ به این نتیجه رسید که جنگ در لبنان، که نتانیاهو در روزهای اخیر آن را تشدید کرده بود، می‌تواند آنچه او در قبال ایران دنبال می‌کند را تضعیف کند و توافقی را که در پی آن است به خطر بیندازد؛ بنابراین تصمیم گرفت جلوی آن را بگیرد. منبع: آخرین خبر

265 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.