الجزایر تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی در خاک لبنان را محکوم کرد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 10:20
الجزایر تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی در خاک لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان و زیرساخت‌ها در این کشور را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه‌ای پیشروی نظامیان صهیونیست در اراضی لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان و زیرساخت‌های این کشور را به شدت محکوم کرد و این حملات را تجاوز آشکار به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی لبنان دانست.

بر اساس گزارش روسای الیوم، وزارت امور خارجه الجزایر در بیانیه خود اعلام کرد که الجزایر از جامعه بین‌المللی می‌خواهد تا مسؤولیت‌های خود را در قبال تجاوز علیه یک کشور مستقل و عضو سازمان ملل متحد بر عهده بگیرد.

این وزارتخانه خواستار توقف اقدامات اشغالگرایانه رژیم صهیونیستی شد و آن را تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه توصیف کرد.

وزارت خارجه الجزایر همچنین خواستار احترام به قوانین بین‌المللی، منشور سازمان ملل و قطعنامه‌های شورای امنیت شد که در آن پایان یافتن جنگ در لبنان قید شده است.

این بیانیه در سایه تشدید عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در داخل اراضی لبنان و در بحبوحه نگرانی‌های بین‌المللی پیرامون توسعه دامنه درگیری‌ها در منطقه صادر شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.