کربکندی: ضعف ساختار دفاعی، یک زنگ خطر است

مشرق نیوز سه شنبه 12 خرداد 1405 - 10:36
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد ضعف خط دفاعی یک زنگ خطر محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، رسول کربکندی در مورد شرایط تیم ملی عنوان کرد: در بحث مسابقات دوستانه با مشکل مواجه هستیم و در این وضعیت هر تیمی که حاضر باشد با ایران بازی کند برای ما غنیمت است.گامبیا هم قرار نبود تیم ما را شکست دهد و تیمی هم نبود که فشار جدی روی تیم ملی ایران ایجاد کند. در مجموع برگزاری این بازی برای تیم ملی بد نبود.

وی افزود: در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. هنوز ایرادهای ما در خط دفاعی و دفاع تیمی برطرف نشده و ضعف ساختار دفاعی می‌تواند یک زنگ خطر برای جام جهانی باشد. تیم ملی در زمان کی‌روش عملکرد خوبی در ساختار دفاعی داشت. حالا تفکر کادر فنی این است که فوتبال تهاجمی بازی کند ولی جام جهانی تورنمنتی نیست که فقط به حمله کردن فکر کنیم. باید ابتدا خوب دفاع کنیم تا گل نخوریم و این موضوع بسیار مهم است.

کربکندی در خصوص بازی گرفتن از مهدی طارمی در خط هافبک تصریح کرد: طارمی بازیکن با کیفیت و با تجربه‌ای است که در تیم‌های بزرگ بازی کرده و خیلی‌ها امیدوار به درخشش او هستند. این بازیکن عملکرد خوبی برابر گامبیا داشت و امیدوارم در جام جهانی هم انتظارات را برآورده کند. کمربند خط هافبک ما در جام جهانی باید محکم باشد و طارمی حتی در یک پست عقب‌تر هم می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

کارشناس فوتبال گفت: جوان‌های خوبی مثل رزاقی‌نیا داریم ولی باید به بازیکنان جوان خیلی زودتر از این میدان می‌دادیم که این کار را انجام ندادیم. در جام جهانی هم سیاست کادر فنی استفاده از بازیکنان با تجربه است.

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.