تهران - ایرنا - محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین بهره برداری از ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران، گفت: کادر درمان نمی شکند و برای خدمت به مردم همواره آماده و در تلاش است چراکه این عهدی است که با خداوند و مردم بسته ایم. بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با بیش از ۶۱۰ تخت به عنوان قطب علمی پیشگیری، تشخیص و درمان انواع سرطانها، ظرفیت پذیرش ۲۰۰ هزار بیمار در سال را دارد. این مجتمع درمانی پیشرفته با ۶۰ هزار متر مربع زیربنا(۱۸ طبقه) دارای ۱۹ اتاق عمل مجهز است.
منبع خبر "
ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.