وقایع دی‌ماه اتفاق نمی‌افتاد اگر... | ویدئو

همشهری آنلاین سه شنبه 12 خرداد 1405 - 11:50
نیما مهدیان، مستندساز در تلویزیون همشهری گفت: مستندساز، واقعیات جامعه را انعکاس می‌دهد؛ اگر مسئولان توجه می‌کردند، وقایع دی‌ماه اتفاق نمی‌افتاد.

به گزارش همشهری آنلاین، وی بیان کرد: مسئولین اگر فیلم های ما را می‌دیدید شاید اتفاقات دی ماه نمیفتاد، شاید همه مردم به خیابان می آمدند و شب، پرچم گردانی می کردند. شاید اصلا نیازی نبود شب ها به خیابان بیاییم. مسئله این است. شما می‌فرمایید که نفر عالی کشور را زدند. می گویم من مستندسازم، هیچ چیز سیاسی هم واقعا ندارم، اینطرفی، آن طرفی، حزب اللهی، چپ، راست، بالا، پهلوی... به خدا هیچ کدام از این ها را ندارم. من بحثم بحث تاریخ است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.