راه‌اندازی قرارگاه نظارت بر بازار در کبودراهنگ

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 12:02
فرماندار کبودراهنگ از راه‌اندازی قرارگاه نظارت بر بازار برای کنترل قیمت‌ها و تأمین کالاهای اساسی در این شهرستان خبر داد.

سیدایوب موسوی منور سه‌شنبه ۱۲ خرداد در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با تأکید بر ضرورت نظارت مستمر بر بازار، گفت: قرارگاه نظارت بر بازار شهرستان تشکیل و شهرستان به ۱۵ منطقه تقسیم شده و در همین راستا، پنج تیم بازرسی برای رصد و نظارت مستمر بر بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: با تشکیل این قرارگاه با هرگونه احتکار، گران‌فروشی و تخلف در حوزه عرضه کالاها برابر قانون برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و دستگاه‌های نظارتی موظف هستند با جدیت بر روند توزیع و قیمت‌گذاری کالاها نظارت کنند.

موسوی‌منور همچنین از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار و حمایت از معیشت شهروندان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی با تخفیف ویژه در نیمه دوم تیرماه سال جاری در شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه آخرین وضعیت بازار، تأمین و توزیع کالاهای اساسی و نحوه نظارت بر قیمت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.