جلسه پرسپولیس با رئیس شرکت توسعه و تجهیز

ورزش سه سه شنبه 12 خرداد 1405 - 12:20
مشاور مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته نشست مشترکی با مسئولان وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار کرد.

به گزارش ورزش سه، سید قاسم موسوی، مشاور مدیرعامل پرسپولیس در امور عمرانی، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، روز گذشته با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

این نشست در راستای پیگیری برنامه‌های باشگاه برای توسعه و نگهداری زیرساخت‌های ورزشی پرسپولیس برگزار شد و طرفین درباره زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه امور عمرانی و زیرساختی به تبادل نظر پرداختند.

در جریان این جلسه، موضوعات مختلفی از جمله فضاها و زیرساخت‌های در اختیار باشگاه پرسپولیس و همچنین نحوه بهره‌برداری از امکانات و اماکن متعلق به وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت و درباره راهکارهای همکاری در این زمینه‌ها گفت‌وگو شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.