پیدا شدن جسد دانشمند آزمایشگاه هسته‌ای آمریکا پس از یک سال

الف سه شنبه 12 خرداد 1405 - 12:25
جسد دانشمند آزمایشگاه هسته‌ای آمریکا پس از یک سال در ایالت نیومکزیکو شناسایی شد.

به گزارش تسنیم، پلیس ایالت نیومکزیکو آمریکا از شناسایی بقایای انسانی متعلق به «ملیسا کاسیاس»، دانشمند 53 ساله آزمایشگاه ملی لوس‌آلاموس، خبر داد؛ فردی که بیش از یک سال پیش ناپدید شده بود.

بر اساس گزارش مقام‌های محلی، بقایای او در منطقه جنگلی «کارسون» توسط یک کوهنورد کشف شد و در نزدیکی آن یک سلاح کمری نیز پیدا شده است. علت و نحوه مرگ هنوز مشخص نشده و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

کاسیاس آخرین بار در ژوئن 2025 دیده شده بود و در یکی از مراکز مرتبط با تحقیقات هسته‌ای آمریکا در لوس‌آلاموس مشغول به کار بود.

این پرونده در ادامه مجموعه‌ای از مرگ‌ها و ناپدید شدن افراد مرتبط با حوزه‌های علمی و دفاعی در آمریکا مطرح شده که در ماه‌های اخیر توجه رسانه‌ها و حتی برخی محافل سیاسی را به خود جلب کرده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.