قرارگاه «نظارتی بازار» در معمولان تشکیل شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 12:33
معمولان - فرماندار معمولان از تشکیل قرارگاه «نظارتی بازار» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک امرایی در سخنانی با اشاره به عزم جدی دولت برای کنترل و ساماندهی وضعیت بازار در راستای تأمین نیازهای مردم، اظهار داشت: تمام ابرازهای لازم برای کنترل و ساماندهی وضعیت بازار در راستای رضایت مردم به‌عنوان مصرف‌کننده نهایی به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: در همین راستا قرارگاه «نظارتی بازار» در شهرستان تشکیل و از ظرفیت دستگاه قضا، تعزیرات، بسیج، مردم و ستاد تنظیم بازار به‌صورت ویژه استفاده خواهد شد.

فرماندار معمولان، ادامه داد: در مرحله اول به مدت ۱۰ روز وضعیت بازار از جمله تأمین کالا، احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی و تخلفات احتمالی به‌صورت ویژه از سوی قرارگاه نظارتی بازار رصد خواهد شد و هرگونه تخلف به‌صورت خارج‌ازنوبت، فوری و قاطع برخورد خواهد شد.

امرایی، هدف از ایجاد قرارگاه نظارتی بازار را جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی سودجویان خواند و گفت: رضایت مردم در اولویت ماست و اجازه نخواهیم داد خللی در تأمین نیازهای مردم ایجاد شود.

وی گفت: در همین راستا «علی‌عباسی» به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار فرماندار در قرارگاه نظارتی بازار منصوب و دستگاه‌های عضو همکاری لازم با وی را به عمل‌آورند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.