عبور ۲۴ فروند کشتی از تنگه هرمز در شبانه روز گذشته

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 12:54
تهران-ایرنا-نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از عبور۲۴ فروند کشتی پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۴ فروند کشتی پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کنترل هوشمند تنگه هرمز با اقتدار انجام می‌شود و بیگانگان شرور جایگاهی در خلیج فارس و تنگه هرمز نخواهند داشت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.