۳ زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی آزاد شدند 

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 13:16
بیرجند- مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی از آزادی سه زندانی جرائم غیر عمد استان به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حسین پور ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و در دهه امامت و ولایت سه نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان ، با کمک خیرین، ستاد دیه استان ، ستاد دیه کشور از زندان آزاد شدند.

وی با بیان این که مجموع مبلغ بدهی این زندانیان مبلغ ۶۶۷ میلیارد ریال بوده است ، افزود: برای آزادی این مددجویان مبلغ ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از طریق ستاد دیه پرداخت شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین مبلغ ۶۶۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعسار این پرونده ها در دادگستری های استان پذیرفته شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.