شورا تصمیم‌گیری نهایی طرح مترو و اتوبوس رایگان تهران را به جلسه بعدی موکول کرد

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 14:15
تهران - ایرنا - معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به بررسی خدمات رایگان و غیررایگان مترو و اتوبوس، گفت: تصمیم‌گیری نهایی در خصوص این امر به جلسه آتی شورای شهر موکول شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن هرمزی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح جلسه امروز شورا اظهار داشت: در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون‌های برنامه و بودجه برگزار شد، نظرات موافق و مخالف در خصوص موضوع خدمات رایگان و غیررایگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شورا امروز تصمیمی اتخاذ نکرد، خاطر نشان کرد: قرار شد موضوع یکشنبه آینده مجدداً در دستور کار قرار گیرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه مفهوم رایگان بودن خدمات، عام نیست بلکه هدفمند است، اذعان داشت: این خدمات به صورت هدفمند برای گروه‌های خاصی تعریف خواهد شد که گروه‌های هدف شامل سربازان، دانشجویان، دانش‌آموزان و سالمندان هستند.

هرمزی گفت: شورا در حال بررسی دقیق دامنه و نحوه ارائه این خدمات است و تمرکز بر ارائه خدمات هدفمند و نظام‌مند برای مردم خواهد بود.

00:00
00:00
Download

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.