خبری از دستور موقت نیست/ سه امتیاز کسر شده شهربابک در مرحله بررسی CAS

ورزش سه سه شنبه 12 خرداد 1405 - 14:21
با وجود شایعات منتشر شده درباره صدور دستور موقت از سوی دادگاه ورزش برای کسر سه امتیاز از مس شهربابک اما این مسئله در دست بررسی است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال سه امتیاز کسر شده از مس شهربابک را به این تیم برگرداند، نفت آبادان ضمن اعتراض به این اتفاق اعلام کرد که به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهد برد.

نفتی ها که مدعی هستند استیناف نمی‌تواند دستور به بازگشت سه امتیاز مس شهربابک بدهد، شکایت رسمی خود را در CAS ثبت کرده‌اند و منتظر پاسخ هستند.

در این خصوص امروز خبری مبنی بر صدور دستور موقت برای کسر سه امتیاز مس شهربابک تا تعیین تکلیف نهایی منتشر شد که پیگیری‌ها در این خصوص نشان می‌دهد چنین مسئله‌ای درست نیست.

موضوع شکایت نفت آبادان در این خصوص در دادگاه عالی ورزش (CAS ) مطرح شده و این مسئله در مرحله process قرار دارد. به زودی این شکایت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و دادگاه ورزش درباره آن نظر خواهد داد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.