هشدار تخلیه ارتش رژیم صهیونیستی برای ساکنان شهر نبطیه

مشرق نیوز سه شنبه 12 خرداد 1405 - 14:22
ارتش رژیم صهیونیستی برای ساکنان شهر نبطیه در جنوب لبنان اخطار تخلیه صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، ارتش رژیم صهیونیستی برای ساکنان نبطیه در جنوب لبنان اخطار تخلیه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان شهر نبطیه در جنوب لبنان خواست که منازل خود را تخلیه کنند و به شمال رود الزهرانی بروند.

ارتش اشغالگر خطاب به ساکنان شهر نبطیه مدعی شد: به علت نقض آتش بس از سوی حزب الله، ارتش مجبور به حمله است. برای حفظ سلامتی تان منازلتان را فورا ترک کنید و به شمال رود الزهرانی بروید. هر آنکه در نزدیکی مراکز حزب الله باشد جانش در خطر است.

این در حالی است که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی شهر نبطیه را بمباران کرده بود.

رژیم صهیونیستی با نقض گسترده آتش بس به حملات هوایی خود به لبنان ادامه می دهد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.