پرسپولیس از رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای شکایت کرد

خبرآنلاین سه شنبه 12 خرداد 1405 - 14:51
باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس نوشت: «در راستای صیانت از جایگاه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این باشگاه به صورت رسمی از «مصطفی زارعی» به دلیل اظهارات غیرمسئولانه و تشویش اذهان عمومی، شکایت کرد.

موضوع شکایت، طرح ادعاها و اظهارنظرهای خلاف واقع در خصوص موضوعی است که اساساً در حیطه شرح وظایف و مسئولیت‌های ایشان نمی‌گنجد. باشگاه پرسپولیس ضمن محکوم کردن هرگونه حاشیه‌سازی غیرحرفه‌ای، تأکید دارد که حفظ آرامش افکار عمومی و پرهیز از اظهارنظرهای تخصصی در حوزه‌های خارج از اختیارات، یک اصل انکارناپذیر است.

هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از ابتدا مخالفت خود را با اظهارنظرهای غیرکارشناسی و خارج از حوزه مسئولیت برخی از مدیران فدراسیون و سازمان لیگ که منجر به تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه باشگاه بوده اعلام داشته و بر این اساس، شکایت حقوقی از زارعی در همین راستا صورت گرفته است.

به گزارش تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای شب گذشته در اظهاراتی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه به‌عنوان نماینده ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فصل آینده معرفی نخواهد شد و از بین گل‌گهر و چادرملو، یک تیم جانشین سپاهان خواهد شد.

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.