رزمایش مهار آتش در عرصه‌های طبیعی استان سمنان برگزار شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 15:00
سمنان- هماهنگی میان‌دستگاهی و آمادگی عملیاتی برای مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی در عرصه‌های طبیعی سمنان با اجرای یک مانور میدانی مدیریت بحران مورد ارزیابی و تمرین قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رهایی مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل جدید مدیریت بحران استانداری سمنان بر ارتقای سطح آمادگی عملیاتی برای مقابله با حوادث احتمالی آتش‌سوزی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در برنامه مانور اطفای حریق آموزش‌های لازم در زمینه نحوه مقابله با آتش‌سوزی آموزش داده شده است اضافه کرد: استفاده از تجهیزات اطفا و شیوه‌های هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی به نیروهای حاضر دیگر رویکرد برگزاری این مانور بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار داشت: در این مانور میدانی که با هدف ارزیابی توان عملیاتی و هماهنگی بین‌بخشی دستگاه‌ها اجرا شد، سناریوهای مختلفی از جمله مهار آتش‌سوزی در محیط‌های حساس صورت گرفت.

رهایی افزود تخلیه اضطراری و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان تمرین و بخش‌های مختلف عملیات از دیگر تمرین های این مانور هماهنگ بود.

وی با بیان اینکه رصد عینی میزان انسجام و آمادگی عملیاتی دستگاه‌ها از اهداف مانور بود افزود: در این مانور، میزان آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط به دقت رصد شد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.