فیدان: اسرائیل صلح میان آمریکا و ایران را به نفع خود نمی بیند

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 15:01
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی منفعت خود را در صلح میان آمریکا و ایران نمی‌بیند و آنچه اسرائیل در لبنان انجام می‌دهد نقض آشکار آتش بس است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی منفعت خود را در صلح میان آمریکا و ایران نمی‌بیند و آنچه اسرائیل در لبنان انجام می‌دهد نقض آشکار آتش بس است.

هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه گفت: اسرائیل منفعت خود را در صلح میان آمریکا و ایران نمی‌بیند.

فیدان افزود: پاکستان تمام تلاش خود را به کار می بندد و ما با قطر برای موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات میان آمریکا و ایران همکاری می‌کنیم.

وی اظهار داشت: ما به آتش‌بس در تمامی جبهه‌ها نیاز داریم و آنچه اسرائیل در لبنان انجام می‌دهد نقض آشکار آتش بس است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.