مبینا نعمت زاده زیر تیغ جراحی رفت

ورزش سه سه شنبه 12 خرداد 1405 - 15:02
مبینا نعمت زاده که پیش از مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی مغولستان از ناحیه ACL مصدوم شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، مبینا نعمت‌زاده، عضو تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان و دارنده مدال برنز المپیک و طلای امیدهای جهان، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی زانو، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت. این عمل جراحی توسط دکتر محمد رازی در بیمارستان نورافشار تهران انجام شد و روند درمانی این ملی‌پوش کشورمان آغاز شد.

نعمت‌زاده پس از طی مراحل اولیه درمان و دوران نقاهت، برنامه‌های توانبخشی و بازگشت به میادین را زیر نظر کادر پزشکی و فنی تیم ملی آغاز خواهد کرد.

فدراسیون تکواندو با انتشار این خبر، ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این قهرمان ارزنده کشورمان، امیدوار است وی هرچه سریع‌تر با آمادگی کامل به تمرینات و رقابت‌های بین‌المللی بازگردد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.