بخش نخست مطالبات گندم‌کاران واریز شد

مشرق نیوز سه شنبه 12 خرداد 1405 - 15:14
با ابلاغ تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش اول مطالبات گندم‌کاران واریز شد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در این مرحله کشاورزانی که گندم تولیدی خود را تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ به شرکت بازرگانی دولتی ایران تحویل داده‌اند، بخش اول بهای گندم تحویلی خود را دریافت کنند.

این پرداخت در راستای اجرای سیاست خرید تضمینی گندم و با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تأمین نقدینگی مورد نیاز کشاورزان و پشتیبانی از استمرار تولید این محصول راهبردی انجام شده است.

روند پرداخت مطالبات گندم‌کاران با تأمین و تخصیص منابع مالی ادامه خواهد یافت و سایر مطالبات نیز در مراحل بعدی به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.