انهدام یک باند ۵ نفره سارقان منازل در بندرعباس  

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 15:14
رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند ۵ نفره سرقت از منازل در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهر بندرعباس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی، اعضای یک باند ۵ نفره را که به صورت سازمان‌یافته اقدام به سرقت از منازل می‌کردند، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در خصوص شگرد این سارقان تصریح کرد: اعضای این باند با استفاده از روش‌های «توپی‌زنی» و تخریب قفل و درب منازل، وارد حریم خصوصی شهروندان شده و اقدام به سرقت اموال باارزش می‌کردند.

 کرمی با اشاره به بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان، خاطرنشان کرد: در عملیات ضربتی مأموران، مقادیر قابل‌توجهی اموال مسروقه از قبیل تلویزیون، ماشین لباسشویی، موتورسیکلت، البسه، و ابزارآلات برقی نجاری و ساختمانی کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان در روز سه‌شنبه ۱۲ خرداد، وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای ارتقای ضریب ایمنی منازل با استفاده از تجهیزات حفاظتی استاندارد، تأکید کرد: پرونده متهمان پس از تکمیل تحقیقات اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.