یحیی گل‌محمدی راهی عراق شد

مشرق نیوز سه شنبه 12 خرداد 1405 - 15:16
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای مذاکره با دو تیم عراقی راهی این کشور شد.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته هدایت فولاد خوزستان را بر عهده داشت، برای مذاکره با دو باشگاه عراقی راهی این کشور شد. این دو باشگاه از مدتی پیش در تماس با مدیر برنامه‌های گل‌محمدی، خواهان مذاکره با این مربی شدند و در نهایت سرمربی سابق پرسپولیس همراه با مدیر برنامه‌هایش راهی کشور عراق شد تا با این دو باشگاه مذاکره کند. یکی از این باشگاه‌ها دهوک است و گل‌محمدی قرار است ابتدا با این باشگاه مذاکره کند.

بر اساس این گزارش، علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال، در حال حاضر هدایت الطلبه را بر عهده دارد و اگر گل‌محمدی با عراقی‌ها به توافق برسد تعداد مربیان ایرانی در لیگ عراق به عدد ۲ خواهد رسید.

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.