مرتس: تشدید تنش‌ها در لبنان به سطح بسیار خطرناکی رسیده است

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 16:32
صدراعظم آلمان در واکنش به ادامه تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم لبنان در واکنشی صرفا لفظی و عوام فریبانه اعلام کرد: تشدید تنش‌ها در لبنان به سطح بسیار خطرناکی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، فریدریش مرتس، صدراعظم آلمان امروز سه شنبه در واکنش به ادامه تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم لبنان در واکنشی صرفا لفظی و عوام فریبانه اعلام کرد: تشدید تنش های جاری در لبنان به سطح بسیار خطرناکی رسیده است.

صدراعظم آلمان بی اشاره به سوابق دائمی این رژیم در نقض تمامی تعهداتش، ادامه داد: ما از اسرائیل و لبنان می‌خواهیم که به مذاکرات ادامه دهند!

فریدریش مرتس، سپس افزود: وضعیت در لبنان پیچیده است و ما تمام تلاش خود را برای کمک به کاهش تنش ها و حفظ آتش بس انجام می‌ دهیم.

این در حالیست که رژیم صهیونیستی با تداوم تجاوز به لبنان، به نقض تعهدات و توافقاتش در این خصوص ادامه می دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.