اسپانیا: تشدید خشونت در جنوب لبنان نقض حاکمیت این کشور است

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 16:44
وزیر خارجه اسپانیا در واکنش به ادامه تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم لبنان گفت: تشدید خشونت در جنوب لبنان غیرقابل توجیه و نقض حاکمیت این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، خوزه مانوئل آلبارس، وزیر امور خارجه اسپانیا در واکنش به ادامه تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم لبنان گفت: تشدید خشونت در جنوب لبنان غیرقابل توجیه، نقض حاکمیت این کشور و مانع مذاکرات مستقیم است.

وزیر امور خارجه اسپانیا در ادامه خواستار توقف ادامه تجاوزگری های اشغالگران قدس علیه بیروت شد.

این در حالیست که ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر از ساکنان شهر نبطیه در جنوب لبنان خواست تا منازل خود را تخلیه کنند و به شمال رود الزهرانی بروند.

ارتش اشغالگر خطاب به ساکنان شهر نبطیه مدعی شد: به علت نقض آتش بس از سوی حزب الله، ارتش مجبور به حمله است. برای حفظ سلامتی تان منازلتان را فورا ترک کنید و به شمال رود الزهرانی بروید. هر آنکه در نزدیکی مراکز حزب الله باشد جانش در خطر است.

وزارت بهداشت لبنان نیز از شهادت ۶ نفر از جمله ۲ کودک و زخمی شدن ۴ نفر دیگر در حمله رژیم صهیونیستی به المروانیه در جنوب لبنان خبر داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.