۱۰ کیلومتر از جاده قدیم تهران – قم روکش آسفالت شد

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 16:45
تهران ـ ایرنا ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از جاده قدیم تهران – قم در محدوده گردنه حسن‌آباد تا پلیس راه خبر داد. 

مهرداد جهانی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاد قدیم تهران – قم محدوده گردنه حسن آباد تا پلیس راه حسن آباد به طول ۱۰ کیلومتر با هدف ارتقای ایمنی، بهبود کیفیت تردد و افزایش رضایتمندی کاربران جاده ای در حال اجرا است .

وی با اشاره به اهمیت این محور در جا بجایی وسایل نقلیه و نقش آن در ارتباطات بین شهری افزود: حفظ و نگهداری راه ها از مهم ترین وظایف این اداره کل است و اجرای پروژه های بهسازی و روکش آسفالت نقش موثری در افزایش ایمنی، کاهش هزینه های حمل و نقل و ارتقای کیفیت سفرهای جاده ای دارد.

این مسئول اضافه کرد: در قالب این پروژه ، عملیات تراش آسفالت و اصلاح نقاط آسیب دیده، اجرای روکش آسفالت و بهبود شرایط فنی محور در حال انجام است.

اجرای روکش آسفالت در ۱۰ کیلومتر از محور قدیم تهران – قم 

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه علاوه بر افزایش سطح ایمنی تردد، شرایط عبور و مرور برای رانندگان و کاربران جاده ای بهبود می یابد و تلاش می شود عملیات اجرایی در کوتاه ترین زمان ممکن و با حفظ کیفیت فنی به اتمام برسد تا کاربران این محور از مزایای آن بهره مند شوند.

جهانی یادآور شد: اجرای پروژه های نگهداری و بهسازی راه ها به صورت مستمر در سطح محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است و با تمام ظرفیت های موجود ، در راستای ارتقای کیفیت زیر ساخت های حمل و نقل جاده ای و تامین سفری ایمن برای هموطنان گام بر می دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.