گسترش زیرساخت‌های ارتباطی در سمنان با اتصال ۵۰۰ مشترک به فیبر نوری

خبرآنلاین سه شنبه 12 خرداد 1405 - 16:46
مدیر شرکت انتقال داده آسیا تک در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از اتصال 500 مشترک شهری سمنان به شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در راستای توسعه ارتباطات پهن‌باند و ارتقای کیفیت خدمات اینترنتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، امروز در دیدار حسن امامی، مدیر شرکت انتقال داده آسیاتک استان سمنان، با علیرضا نعیمی صدیق، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، روند پیشرفت پروژه‌های فیبر نوری و برنامه‌های توسعه این زیرساخت در استان مورد بررسی قرار گرفت.
در این دیدار، مدیر شرکت آسیاتک استان سمنان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای پروژه فیبر نوری، بر عزم این شرکت برای توسعه هرچه بیشتر شبکه و افزایش دسترسی شهروندان به خدمات مبتنی بر فیبر نوری تأکید کرد.
وی همچنین اتصال مدارس استان سمنان به شبکه فیبر نوری را از اولویت‌های اجرایی این شرکت برشمرد و گزارشی از روند کنترل پروژه، اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آتی برای گسترش پوشش شبکه و افزایش تعداد مشترکان ارائه داد.
در ادامه این دیدار، نعیمی صدیق، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، با تأکید بر ضرورت تسریع در توسعه شبکه فیبر نوری، این زیرساخت را یکی از ارکان اصلی تحول دیجیتال و توسعه خدمات الکترونیکی در استان دانست.
وی با اشاره به اهمیت دسترسی پایدار و پرسرعت شهروندان، مراکز آموزشی و کسب‌وکارها به خدمات ارتباطی، بر تداوم نظارت بر اجرای تعهدات، رعایت زمان‌بندی پروژه‌ها و تسریع در بهره‌مندی مردم از مزایای شبکه فیبر نوری تأکید کرد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.