برنامه عملیاتی امنیت سایبری ۶ دستگاه غیرزیرساختی استان سمنان تأیید شد

خبرآنلاین سه شنبه 12 خرداد 1405 - 16:46
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از تایید برنامه عملیاتی امنیت سایبری 6 دستگاه غیر زیرساختی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، علیرضا نعیمی صدیق، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، امروز از تأیید برنامه عملیاتی امنیت سایبری ۶ دستگاه اجرایی غیرزیرساختی استان تا نیمه خردادماه ۱۴۰۵ خبر داد.
نعیمی صدیق با اشاره به پایان موفقیت‌آمیز طرح ارزیابی امنیت سایبری دستگاه‌های اجرایی غیرزیرساختی استان در چارچوب بند (الف) ماده (۱۰۳) قانون برنامه هفتم پیشرفت، اظهار کرد: عملیات ارزیابی امنیت سایبری ۸۰ دستگاه اجرایی غیرزیرساختی استان طی حدود دو ماه و با بهره‌گیری از تیم‌های تخصصی با موفقیت و به‌صورت صددرصدی انجام شد.
وی با تأکید بر تأیید برنامه عملیاتی امنیت سایبری ۶ دستگاه غیرزیرساختی استان و ضرورت ارائه گزارش ماهانه پیشرفت این برنامه‌ها افزود: سایر دستگاه‌های اجرایی غیرزیرساختی استان نیز موظف‌اند برای هزینه‌کرد در حوزه امنیت سایبری، ضمن ارسال برنامه عملیاتی خود به این اداره کل، گزارش‌های پیشرفت و مستندات مربوط به هزینه‌کرد را نیز ارائه کنند تا اقدامات قانونی لازم در این خصوص انجام شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان همچنین با تأکید بر ضرورت هماهنگی پیش از انجام هزینه‌کرد در این حوزه، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در ارسال برنامه‌های عملیاتی خود تسریع کنند و گفت: با توجه به زمان‌بر بودن فرآیند بررسی، تأیید و صدور مجوزهای لازم، دستگاه‌ها از موکول کردن ارسال برنامه‌های عملیاتی به روزهای پایانی مهلت تعیین‌شده خودداری کنند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.