پرسپولیس از رییس حرفه‌ای سازی شکایت کرد

ورزش سه سه شنبه 12 خرداد 1405 - 16:56
در پی اظهارات شب گذشته مصطفی زارعی باشگاه پرسپولیس از او شکایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در راستای صیانت از حقوق و جایگاه خود، به دلیل آنچه اظهارات غیرمسئولانه و خلاف واقع عنوان شده، از مصطفی زارعی شکایت کرد. این باشگاه معتقد است برخی اظهارنظرها خارج از حدود وظایف و اختیارات مطرح شده و موجب تشویش اذهان عمومی و خدشه به اعتبار باشگاه شده است.

پرسپولیس با تأکید بر لزوم پرهیز از اظهارنظرهای غیرکارشناسی و خارج از حوزه مسئولیت، اعلام کرد این اقدام حقوقی در راستای دفاع از منافع باشگاه و حفظ آرامش افکار عمومی صورت گرفته است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.