به گزارش ایرنا، نورالله طاهری روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان اسلامشهر بر ضرورت صرفهجویی در مصرف انرژی تأکید کرد و افزود: ادارات باید در این زمینه پیشگام باشند و از جمله با نصب شیرآلات کاهنده مصرف آب، الگوی مناسبی برای جامعه ارائه دهند.
وی اظهار کرد: باید خدمات را به گونهای ارائه دهیم که مردم احترام و رضایت را احساس تا شرایط سخت را با آرامش بیشتری تحمل کنند.
طاهری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه برق خاطرنشان کرد: طرح نصب پنلهای خورشیدی در مدارس، مساجد، ادارات و سایر مراکز در حال اجرا و اقدامات بزرگی در این حوزه در دست انجام است.
این مسئول ادامه داد: همه دستگاهها پای کار هستند اما باید بپذیریم که در شرایط خاص اقتصادی، افزایش قیمتها تا حدودی اجتنابناپذیر است. با این حال با سودجویان و متخلفان باید بهصورت جدی برخورد شود.
فرماندار اسلامشهر همچنین از تداوم اجرای پروژههای مهم شهرستان خبر داد و گفت: با وجود همه محدودیتها و فشارها، هیچیک از پروژههای بزرگ شهرستان حتی یک روز نیز تعطیل نشدهاند و تأمین منابع مالی آنها ادامه دارد.
وی افزود: متروی چهاردانگه در آستانه بهرهبرداری قرار دارد، بیمارستان شهرستان به طور کامل آماده افتتاح است و پروژه آپرین نیز به عنوان یک مرکز محوری مورد توجه قرار گرفته است.
طاهری اظهار کرد: بر اساس اعلام استاندار تهران، پیگیریهایی برای اعلام منطقه آزاد شدن بندر خشک آپرین در حال انجام است که در صورت تحقق، دستاوردهای اقتصادی ارزشمندی برای شهرستان به همراه خواهد داشت.
فرماندار اسلامشهر رضایتمندی مردم را مهمترین اولویت مدیران دانست و تأکید کرد: همه اقدامات و پروژهها زمانی ارزشمند خواهند بود که رضایت مردم را به همراه داشته باشند.
امام جمعه اسلامشهر: اسراف در جامعه باید به یک رفتار ناپسند تبدیل شود
امام جمعه اسلامشهر نیز در این نشست با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی گفت: باید اسراف در جامعه به یک رفتار ناپسند و ضدفرهنگی تبدیل شود تا بتوانیم از شرایط حساس و پیچهای تاریخی که دشمنان برای کشور ایجاد میکنند، با موفقیت عبور کنیم.
حجتالاسلام محمدباقر برقراری افزود: همه دستگاهها باید با اتحاد و همکاری برای مقابله با آسیبهای فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.
شهرستان اسلامشهر با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی پایتخت قرار دارد.














