هشدار مقامات اروپایی درباره وضعیت خطرناک در لبنان

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 12 خرداد 1405 - 17:47
مقامات آلمانی و اسپانیایی درباره وضعیت خطرناک در لبنان در نتیجه تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در پی افزایش تنش‌های اخیر در لبنان، مقامات ارشد آلمان و اسپانیا ضمن ابراز نگرانی عمیق و بدون محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم و مناطق مسکونی لبنان، خواستار ادامه روند مذاکرات برای برقراری ثبات شدند.

صدر اعظم آلمان با توصیف وضعیت کنونی لبنان به عنوان «بسیار خطرناک»، از طرفین درگیری خواست به مذاکرات ادامه دهند و بر تلاش‌های برلین برای کاهش تنش و حفظ آتش‌بس تأکید کرد.

وزیر امور خارجه اسپانیا با محکوم کردن تشدید خشونت‌ها در جنوب لبنان، آن را غیرقابل توجیه دانست و تأکید کرد این اقدامات ناقض حاکمیت ملی لبنان است و مانع از پیشرفت گفتگوهای مستقیم می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.