اجرای پویش «بنای مهربانی» در استان بوشهر

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 17:55
بوشهر- مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از اجرای طرح ملی سنجش سلامت روان پساجنگ و پویش «بنای مهربانی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرناز اسکندری بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان کنگان ضمن قدردانی از حمایت‌ها و نگاه مثبت فرماندار شهرستان کنگان به حوزه بهزیستی، اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان بزرگ‌ترین نهاد حمایتی و اجتماعی کشور، مسئولیت خطیر خدمت‌رسانی به اقشار خاص و آسیب‌پذیر جامعه را بر عهده دارد و تحقق اهداف این سازمان نیازمند همراهی، حمایت و تعامل سازنده مسئولان استانی و شهرستانی است.

وی در ادامه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات سازمان بهزیستی ارائه کرد و به اجرای طرح ملی سنجش سلامت روان پساجنگ و پویش «بنای مهربانی» اشاره کرد و خواستار همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها شد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر همچنین در خصوص وضعیت خدمات ارائه‌شده به مددجویان و معلولان مقیم مرکز نگهداری معلولان «کلید بهشت» شهر کنگان، مسائل و نیازهای این مرکز را مطرح و بر ضرورت تداوم حمایت‌ها و ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.